Monday 5 October 2015

VITAMIN C PAHANG PHARMACY UNTUK KULIT BERJERAWAT

Assalamualaikum . 
Terima kasih kerana berminat untuk membaca article ini.

Sebelum bermula , saya ingin anda tanyakan
diri sendiri ..
APA SEBENARNYA
MASALAH KULIT 
YANG ANDA HADAPI ??

Adakah ...
kulit muka anda berjerawat
didahi, dipipi, didagu dan sebagainya? ?

Adakah ...
kulit muka anda kasar bersisik
dan selalu naik jerawat pasir ??

Adakah ...
kulit muka anda berparut
hitam bersepah

kesan suka sangat picit jerawat??

Adakah ...
kulit muka anda kusam dan
tak bermaya,
tak glowing2 and dull gitu??

Adakah ...
kulit anda gelap dan
berminyak sentiasa

dan ... yang terakhir


Adakah ...
anda dah bosan dengan masalah masalah ni semua , bosan dengan kritikan,
bosan hidup tak konfiden , bosan dan bosan dan 
nak hapuskan dan betul betul
nak hapuskan forever
masalah jerawat yang tak guna ni ???? 


Adakah ..
anda nak mengembalikan keceriaan dan
keyakinan diri anda ... kulit yang bersih ,
licin, flawless tanpa cela
.. tiada lagi 
kritikan serta hidup yang ceria
dan bahagia .. ?

 360' change macam .... macam ....
saya ... ? ....




Amacam ??? 
Real testimoni dari saya . Awak ada? hehe
Baca sini dan baca sampai habis . 
Its from my heart . 


I JUST WANNA HELP YOU, BECAUSE I FACED IT . 
Saya dah laluinya . 

Apa yang saya suggest disini adalah apa yang saya dah guna
dan saya yakinianya adalah terbaik buat saya , insyaAllah 
pastinya terbaik buat anda juga . 

RAHSIA SAYA SELAMA HAMPIR 3 TAHUN
LEBIH NI ...
adalah ini ...




Ye , saya amalkan Vitamin C Pahang Pharmacy ni .
Dan saya konsisten 3 tahun lepas sehingga la sekarang .

Nak testimoni yang lain lain ? ok . 















Baik untuk saya , insyaAllah baik untuk anda jua .


Vitamin C adalah vitamin yang tidak dapat dihasilkan
oleh tubuh badan manusia . 


Dari mana kita dapat Vitamin C ni ? 
Salah satunya adalah dari makanan iaitu buah buahan citrus .


Pernah dengar orang cakap ..
"Kalau nak kulit cantik , makan buah oren banyak banyak" 
Pernah bukan ?? Nak tahu kenapa ? 
Sebabnya oren dan juga buah2 citrus lain mengandungi vitamin C
yang baik utk kesihatan kulit . 


Berita gembira buat anda , 
Satu biji Vitamin C Pahang Pharmacy adalah bersamaan 
dengan 14 biji oren! 


YA , 14 KALI GANDA! 
Amacam ? 


Mesti anda tertanya tanya satu botol tu ada berapa biji . 
Yerrrr kan .... ?? .. hehe . 


1 botol Vitamin C Pahang Pharmacy mengandungi 
100 biji tablet .
Ianya tahan untuk 3 bulan . 


Sehari anda hanya perlu makan satu biji sahaja . Tak perlu banyak . 
Kalau ambil lebih , rugi sahaja sebab nanti akan di nyah keluar 
dari badan melalui urine dan perpeluhan . 


Berapa harga sebotol ?? 
Harga normal sebotol adalah RM70.00 tak termasuk poslaju . 


Tapi , saya ingin berikan anda lebih DISKAUN!
Jika anda tempah hari ini , sebotol (100 biji untuk 3 bulan 10 hari) 
anda hanya perlu bayar 


RM59 sahaja
semenanjung, sabah dan sarawak! 
Anda jimat -RM11!!




Bertindak cepat! Sebab bila bila masa sahaja harga 
boleh kembali pada harga asal . 



Anda nak result ? Nak result yang cepat ???
Maka bertindaklah dengan pantas!!




atau anda boleh 

SMS/WHATSAPP "VIT C" > jarak < "NAMA ANDA" 
ke +60145396080


Itu sahaja dari saya .
Selamat mencuba dan jangan berputus asa .

Sekian dan Assalam .


p/s : Kalau rasa apa yang saya tulis ni berguna dan rasa nak bantu sedara2,
 kawan2, girlfrend2 , boyfren2 dan lain lain ,
 tolang saya spread da words! 
Jangan lupa klik SHARE ye .
Thank you 

No comments:

Post a Comment