Tuesday 12 August 2014

My University Life


Saya bosan . 
So saya nak update apa sahaja cerita untuk menghilangkan kebosanan saya . 
Boleh ? Tak boleh pun boleh . Sebab Suhaida kata boleh . :P 
hehe . 

And ... 
this is the story pasal my university life . 
Well , i am the product of UiTM Shah Alam , taking course of 
Corporate Administration under Faculty of Science Administration and Policy Studies . :) 


Doing my workshop . 
Workshop yang sangat memeningkan as i had to do it alone while yang lain 
buat pair . Biasa lah loner . lol .



Ye , ye hidup saya kucar kacir dengan benda alah ni . 


Owh katil tsunami pun nak bawak masuk . hey ,
Biasanya tak macam ni okay . Ni mesti time tengah serabut serabut ni . 
Biasa bila tengah busy gila , macam ni lah katilnya . 


Awhhhhh yang ni the best everrr . Moreh time bulan puasa . 
Masak kerang dalam periuk nasik .haha . 
My 1st time masak dalam periuk nasik . 




Ni mestiiiii tengah serabuttttt and busyyyy hahahahaha
Oh myyyyy . Sepahnya mejaaaaaaa . Goshh haha . 
Teruk meksue , terukkkk . 

My favorite stuff . 
Semua kena magenta pink . Beautiful . <3 


Tempat paling best untuk lepak macam biasa .
My own bedroom .


Gift from Kapten Abd Fattah . Tq . 



 
Doing assignment 9pm-7am .


Feveret kat fac .



I missed lauk ni . Lauk wajib bila kat fac . 
Tak pernah tukar selera . hehe


Menabung amalan mulia .
Banyak ni je satu sem . lol



Benda yang palingggg malas nak dibuat adalah , 
lipat kain baju . 


Buat kerja , buat megi . 
Tak sempat makan . Meggi pun kembang semangkuk . huuu



Hari kelam kabut sedunia .
1 hari je yang aku kelam kabut cam hape rasanya .
Bila workshop yang last tu .
Sebab lecturer bagi masa yang sangat pendek untuk kami siapkan
And i guess memang ramai yang tak dapat tidur malam hari tu .
termasuklah aku .
Semua orang gila time tu . kuikuikui .


zzzzz hehe .


All my favorite books




scenery dari Kolej Melati 


Lepas Annual dinner , kami berdinner kat kedai mamak at 12 tengah malam  herher 
Ladies nite cam tu . 


Suhada and emy love this . Zati panggil binatang pelik . lol . 
She hates this and sangat geli dengan kerang . 
Aku pun tak faham . 



Suuposedly buat keje , tapi aku bawang kerepek2 tu . hihi
So jadi majlis makan2 . hehehe


Aku and emy tak fokus kat discussion . Kami duk main . 
So tak pasal2 snap gambar tangan emy . 
Pon boleh . 


Awhhhhhhh nakkkk !! Sampai hari ni tak dapat dapat lagi . 
I'll get you soon okay pingguuuu . 
Comellnyaaaa . uff



My everyday breakfast with herbalife . 
f1 shake and tea mix andd aloe . 





zati and dayah . 


Holiday at Langkawi .


Crime Partner


Classmate Part 6 . 





dua dua huduh haha . 

Okaylah . 
Penuh satu blog . 
Letih upload satu satu huhu . 
k bai . 

No comments:

Post a Comment