Thursday 3 July 2014

Our Baju Raya, DONE!




Baju raya for both of us, 
DONE ! 

Ceh, ayat macam orang dah kahwin . Kahkah . 
Tak lah . This is for Izwan. 
My bestfriend . 

Btw , thank you Jakel for lovely Baju Melayu
Thank you for the lovely Sampin

Pelik , tapi benar . 
Itulah situasi aku rasa bila kat Jakel . Ada sense of empowerment . hehe . 
Sebab kita boleh negotiate dengan pekerja dia. 
Entah lah . Aku pun tak faham .
Sebab Jakel baik , so aku nak promote Jakel . 
hehe 

Ha , kalau belum ada baju lagi , lagi lagi baju Melayu tu , 
boleh la usha2 tengok dekat Jakel
Yang Aaron Aziz punya tu boleh tahan la. 
Kawan aku beli RM170 . 
Tapi aku negotiate lebih , aku dapat RM150 jerk . Free sampin. 
kehkehkeh . 
Then for butang, budak tu bagi aku RM20 jerk. 
Cantik .. kilau2 . 

Baju aku ? 
Jeng jeng jeng . Lainkali cerita . 
Tapi seyesli aku bengang ngan akak yang aku order baju tu. 
Aku tanya bila nak pos , tak jawab2 . eeeeeeeeee
haaaaa !!
kalau tahu kemain susah , better aku beli Jovian Awal2 . 
Bukan beza sangat pun harga . 
eeee >.< 
Geram haaa . 


No comments:

Post a Comment